Hi there! Thanks for stopping by 👋

Are you actively looking for a new opportunity? Or just checking the market? Well… you might just be in the right place!

Lightspeed is seeking a full-time, customer-centric and energetic person that wants to kick start their career and join the join the team as a Subscription Operations Specialist in Europe. Reporting to the Team Lead for Subscription Operations Specialist, you will be responsible for supporting our customers along with the Sales Operations Team for tasks related to subscription and invoice related topics across all of our products offered in EMEA. If you’re an organized, ambitious, independent and tech-savvy person who is looking for a dynamic experience within a fast-paced, growing organization, then this is the position for you!

What you’ll be doing:

●Resolve billing and subscription inquiries via phone and email from our customers;
●Assess and reconcile invoices from customers as required;
●Collaborate with Finance and other internal stakeholders to ensure correct system data;
●Handle other duties and responsibilities as defined by management and sales projects
as required

What you need to bring:

●Experience in an administrative or sales support role;
●Full working proficiency in Dutch and fluent English language skills;
●Stellar time management and organization skills;
●Obsessive attention to detail;
●A thorough and methodical approach to your work

Even better if you have, but not necessary

●experience with Salesforce.com and Zendesk is a plus;
●French or German language skills;
●Passion for technology;
●eCommerce, Retail or Restaurant experience.

We know that people are more than what’s on their CV. If you’re unsure that you have the right profile for the role... hit the ‘Apply’ button and give it a try!

 

À propos de nous

Lightspeed (TSX/NYSE : LSPD) dynamise les entreprises qui constituent le pilier de l'économie mondiale.

Notre plateforme de commerce unique transforme et unifie les opérations numériques et physiques en permettant les ventes multicanaux, l'expansion vers de nouveaux sites, les paiements mondiaux, les solutions financières et la connexion aux réseaux de fournisseurs. Grâce à la plateforme de commerce Lightspeed, les commerçants du secteur de la vente au détail et de l'hôtellerie peuvent créer des entreprises prospères pour l'avenir.

Lightspeed, dont le siège social se trouve à Montréal, bénéficie de la confiance des entreprises locales favorites, où la communauté va faire ses achats et déguster sa gastronomie. Lightspeed possède des bureaux au Canada, aux États-Unis, en Europe, en Russie et dans la région APAC.

Nous sommes passionnés par l'idée de permettre aux gens de faire leur meilleur travail. Nous sommes aussi de grands rêveurs et nous recherchons des personnes qui font de même. Chez nous, les étapes de la carrière sont fréquentes et nous les célébrons toutes. Venez travailler avec nous et découvrez où votre carrière vous mènera chez Lightspeed!